JSW Logistics Sp. z o.o. (dalej: Zamawiający) zaprasza do wzięcia udziału
w postępowaniu zakupowym i złożenia oferty handlowej
Nazwa postępowania: Cyfrowa inwentaryzacja architektoniczno-budowlana.
Przedmiot postępowania: Sporządzenie cyfrowej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej obiektów użytkowanych w lokalizacji Knurów ul. Kopalniana 1 pod przegląd p.poż. Obiekt nie posiada dokumentacji projektowej ani powykonawczej.
Charakterystyka obiektu:
a. Obiekt niepodpiwniczony;
b. Spadodach;
c. Wymiary obiektu: dł. 31,00 (m), szer. 12,20 (m), powierzchnia pomieszczenia 378,20 (m2), wys. 6,26 (m), kubatura 2367,53 (m3);
d. Obiekt parterowy;
Zakres inwentaryzacji:
a. Kubatura;
b. Otwory okienne (szt. – 210);
c. Otwory drzwiowe (szt. – 2).
Inwentaryzacja nie obejmuje sieci i instalacji.
Opracowanie takie powinno być sporządzone przez podmiot mający niezbędne kompetencje, np. inżyniera lub technika budowlanego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zakres opracowania:
- opis techniczny (informacja o tym z czego budynek jest zbudowany, jaka jest jego lokalizacja, charakterystyczne parametry)
- zwymiarowane rzuty kondygnacji,
- rzut dachu,
- przekroje (z rzędnymi posadzek, wysokościami),
- widoki elewacji,
- dokumentacja fotograficzna obiektu,
- schematyczne wizualizacje pomieszczeń, budynku, elewacji
Osoby do kontaktu:
Piotr Bobrowski nr tel. 603 606 642 e-mail: [email protected]
Marcin Kowalik nr tel. 603 336 827 e-mail: [email protected]
Dopuszczalne oferty cząstkowe: NIE
Numer postępowania: HM/378/2024
Tryb postępowania: postępowanie zakupowe otwarte
Miejsce dostawy: KWK Knurów – 44-190 Knurów ul. Kopalniana 1
Termin zadawania pytań: 13.02.2025 r. godz.: 12:00
Termin składania ofert: 14.02.2025 r. godz. 12.00
Ofertę należy złożyć na adres e-mail: [email protected], [email protected]
W ofercie proszę uwzględnić następujące elementy:
- Cenę jednostkową netto dla każdej z pozycji.
- Koszt dostawy.
- Termin realizacji zamówienia - termin liczony w dniach kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu przekazania Zamówienia do Dostawcy.
- Termin związania ofertą - nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych.
- Warunki płatności - preferowany 45 dniowy termin płatności.
- Warunki gwarancji.
- Rozwiązania proekologiczne, łagodzące wpływ oddziaływania na środowisko oraz zmianę klimatu, które w swojej działalności stosuje Dostawca.
Dodatkowo do oferty należy dołączyć:
- Wypełnione oświadczenie Dostawcy - przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji (plik oświadczenia w załączniku).
Wymogi dot. złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć w języku polskim.
- W ofercie należy zawrzeć wszystkie niezbędne dane określone w zapytaniu ofertowym.
- Ofertę należy przesłać z adresu firmowego poczty elektronicznej Dostawcy.
- Ofertę należy podpisać w sposób umożliwiający odczytanie personaliów osoby składającej Ofertę.
Pytania należy kierować w formie pisemnej na adres e-mail: [email protected], [email protected]
Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny,
tym samym unieważniając postępowanie.