Postępowanie zakupowe

Ikona BIP Ikona rodoRODO Ikona poczty Ikona Grupa JSW

Cyfrowa inwentaryzacja architektoniczno-budowlana


JSW Logistics Sp. z o.o. (dalej: Zamawiający) zaprasza do wzięcia udziału 
w postępowaniu zakupowym i złożenia oferty handlowej

Nazwa postępowania: Cyfrowa inwentaryzacja architektoniczno-budowlana.

Przedmiot postępowania: Sporządzenie cyfrowej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej obiektów użytkowanych w lokalizacji Knurów ul. Kopalniana 1 pod przegląd p.poż. Obiekt nie posiada dokumentacji projektowej ani powykonawczej.

  Charakterystyka obiektu: 

a. Obiekt niepodpiwniczony; 

b. Spadodach; 

c. Wymiary obiektu: dł. 31,00 (m), szer. 12,20 (m), powierzchnia pomieszczenia 378,20 (m2), wys. 6,26 (m), kubatura 2367,53 (m3); 

d. Obiekt parterowy; 

  Zakres inwentaryzacji: 

a. Kubatura; 

b. Otwory okienne (szt. – 210); 

c. Otwory drzwiowe (szt. – 2). 

Inwentaryzacja nie obejmuje sieci i instalacji. 

Opracowanie takie powinno być sporządzone przez podmiot mający niezbędne kompetencje, np. inżyniera lub technika budowlanego z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

Zakres opracowania: 

  •  opis techniczny (informacja o tym z czego budynek jest zbudowany, jaka jest jego lokalizacja, charakterystyczne parametry)
  • zwymiarowane rzuty kondygnacji,
  • rzut dachu,
  • przekroje (z rzędnymi posadzek, wysokościami),
  • widoki elewacji,
  • dokumentacja fotograficzna obiektu,
  • schematyczne wizualizacje pomieszczeń, budynku, elewacji

Osoby do kontaktu:

Piotr Bobrowski nr tel. 603 606 642 e-mail: [email protected]

Marcin Kowalik nr tel. 603 336 827 e-mail: [email protected]

Dopuszczalne oferty cząstkowe: NIE

Numer postępowania: HM/378/2024

Tryb postępowania: postępowanie zakupowe otwarte

Miejsce dostawy: KWK Knurów – 44-190 Knurów ul. Kopalniana 1

Termin zadawania pytań: 13.02.2025 r. godz.: 12:00

Termin składania ofert: 14.02.2025 r. godz. 12.00

Ofertę należy złożyć na adres e-mail: [email protected], [email protected]

W ofercie proszę uwzględnić następujące elementy:

  1. Cenę jednostkową netto dla każdej z pozycji.
  2. Koszt dostawy.
  3. Termin realizacji zamówienia - termin liczony w dniach kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu przekazania Zamówienia do Dostawcy.
  4. Termin związania ofertą -  nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych.
  5. Warunki płatności - preferowany 45 dniowy termin płatności.
  6. Warunki gwarancji.
  7. Rozwiązania proekologiczne, łagodzące wpływ oddziaływania na środowisko oraz zmianę klimatu, które w swojej działalności stosuje Dostawca.

Dodatkowo do oferty należy dołączyć:

  1. Wypełnione oświadczenie Dostawcy - przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji (plik oświadczenia w załączniku).

Wymogi dot. złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w języku polskim.
  2. W ofercie należy zawrzeć wszystkie niezbędne dane określone w zapytaniu ofertowym.
  3. Ofertę należy przesłać z adresu firmowego poczty elektronicznej Dostawcy.
  4. Ofertę należy podpisać w sposób umożliwiający odczytanie personaliów osoby składającej Ofertę.

Pytania należy kierować w formie pisemnej na adres e-mail: [email protected][email protected]

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny, 
tym samym unieważniając postępowanie.