Postępowanie zakupowe

Ikona BIP Ikona rodoRODO Ikona poczty Ikona Grupa JSW

Świadczenie usługi awaryjnych napraw i serwisu lokomotyw Zamawiającego w trybie 24/7

JSW Logistics Sp. z o.o. (dalej: Zamawiający) zaprasza do wzięcia udziału 
w postępowaniu zakupowym i złożenia oferty handlowej

 

Nazwa postępowania: Świadczenie usługi awaryjnych napraw i serwisu lokomotyw Zamawiającego w trybie 24/7

Przedmiot postępowania: 

Świadczenie usługi polegającej na awaryjnych naprawach i serwisach lokomotyw SM42, TEM2, T448p, S200 w sytuacjach kryzysowych, głównie w lokalizacjach Knurów, Ornontowice, Szczygłowice, Zabrze, Dabrowa Górnicza. W szczególności w weekendy oraz okresach świątecznych. Oferta może również zawierać informację o ewentualnym kosztach przeprowadzenia przeglądów P1, P2 zgodnie z naszym DSU. Serwis będzie mógł korzystać z naszego zaplecza sanitarno-technicznego. 

Poza ceną usługi kluczowym argumentem będzie czas reakcji od zgłoszenia do przyjazdu serwisu w poszczególne lokalizacje.

Tryb postępowania: postępowanie zakupowe otwarte

Miejsce dostawy usług serwisowych JSW Logistics Sp. z o.o. :

  • Filia KWK Knurów – 44-190 Knurów Kopalniana 1,
  • Filia KWK Knurów – Szczygłowice Ruch Szczygłowice – 44–193 Knurów ul. Górnicza 1
  • Filia KWK Budryk 43-178 Ornontowice, ul. Zamkowa 10 (JSW S.A. KWK „Budryk”),
  • Fila Zabrze, 41-803 Zabrze-Biskupice, ul. Zamkowa 9 (teren JSW KOKS S.A. Koksownia Jadwiga),
  • Filia Przyjaźń, 42-523 Dąbrowa Górnicza ul. Koksownicza 1 (teren JSW KOKS S.A. Koksownia Przyjaźń),

Termin zadawania pytań: 15.01.2024 r. godz.: 12:00

Termin składania ofert: 16.01.2025 r. godz. 14.00

Ofertę należy złożyć na adres e-mail: [email protected], [email protected]

W ofercie proszę uwzględnić następujące elementy:

  1. Stawkę godzinową wykonania usługi z podziałem na dni robocze (06:00-14:00), porę nocną w dni robocze (22:00-06:00), dni wolne od pracy i święta
  2. Czas reakcji od zgłoszenia do przyjazdu serwisu w poszczególne lokalizacje (liczony w h od momentu zgłoszenia konieczności serwisu)
  3. Termin związania ofertą -  nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych.
  4. Warunki płatności.
  5. Rozwiązania proekologiczne, łagodzące wpływ oddziaływania na środowisko oraz zmianę klimatu, które w swojej działalności stosuje Dostawca.

Dodatkowo do oferty należy dołączyć:

  1. Wypełnione oświadczenie Dostawcy - przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji (plik oświadczenia w załączniku). Certyfikat lub świadectwo jakości.

Wymogi dot. złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w języku polskim.
  2. W ofercie należy zawrzeć wszystkie niezbędne dane określone w zapytaniu ofertowym.
  3. Ofertę należy przesłać z adresu firmowego poczty elektronicznej Dostawcy.
  4. Ofertę należy podpisać w sposób umożliwiający odczytanie personaliów osoby składającej Ofertę.

Pytania należy kierować w formie pisemnej na adres e-mail: [email protected], [email protected]

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny, 
tym samym unieważniając postępowanie.