Postępowanie zakupowe

Ikona BIP Ikona rodoRODO Ikona poczty Ikona Grupa JSW

Wykonanie audytu energetycznego

JSW Logistics Sp. z o.o. (dalej: Zamawiający) zaprasza do wzięcia udziału 
w postępowaniu zakupowym i złożenia oferty handlowej

Nazwa postępowania: Wykonanie audytu energetycznego

Przedmiot postępowania: 

Wykonanie audytu energetycznego przedsiębiorstwa JSW Logistics Sp. z o.o., jako przedsiębiorstwa spełniającego wymogi ustawy o efektywności energetycznej z dnia 20 maja 2016 roku (Dz. U. 2020 poz. 264 z późn. zm.).

Raport z audytu powinien zawierać w szczególności: 

a)    ogólne informacje o organizacji audytowanej, audytorze energetycznym i metodologii audytu energetycznego, kontekstu audytu energetycznego,
b)     opis obiektów audytowanych,
c)     istotne normy i regulacje,
d)    zestawienie możliwości poprawy efektywności energetycznej, uzyskania oszczędności energii wynikających z przeprowadzonego postępowania, niezbędnych inwestycji oraz ich rentowności i innych możliwych zysków nieenergetycznych (jak np. wydajność),
e)     proponowany program wdrożenia, 
f)    opis audytu energetycznego, zakres, cel i szczegółowość, ramy czasowe i granice,
g)     informacje dotyczące zbierania danych: konfiguracja urządzeń pomiarowych, zestawienie wykorzystanych danych (z wyszczególnieniem, które z nich wynikają z pomiarów, a które z szacunków), kopie danych kluczowych i świadectw wzorcowania, w razie potrzeby, 
h)    analiza zużycia energii,
i)    kryteria zestawienia środków poprawy efektywności energetycznej,
j)     możliwości poprawy efektywności energetycznej: proponowane działania, zalecenia, plan i harmonogram wdrożenia, 
k)    założenia przyjęte do obliczania oszczędności i wynikająca z nich trafność zaleceń,
l)     informacje na temat dostępnych subwencji i dotacji,
m)     stosowne analizy ekonomiczne,
n)    możliwe interakcje z innymi proponowanymi zaleceniami,
o)     metody pomiarów i weryfikacji, mające zastosowanie przy powykonawczej ocenie zalecanych możliwości,
p)     wnioski.
 

W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z:

Piotr Bobrowski  - p.o. Kierownik Zespołu Wsparcia Logistycznego i Ochrony Środowiska

e-mail: [email protected] nr tel. +48 603 606 642

Piotr Kozłowski - Specjalista w Zespole Wsparcia Logistycznego i Ochrony Środowiska

e-mail: [email protected] nr tel. +48 601 331 259

Dopuszczalne oferty cząstkowe: NIE

Numer postępowania: HM/397/2024

Tryb postępowania: postępowanie zakupowe otwarte

Miejsce dostawy: 42-523 Dąbrowa Górnicza ul. Koksownicza 1

Termin zadawania pytań: 27.02.2025 r. godz. 12:00

Termin składania ofert: 28.02.2025 r. godz. 12:00

Ofertę należy złożyć na adres e-mail: [email protected], [email protected]

W ofercie proszę uwzględnić następujące elementy:

  1. Cena za wykonanie audytu energetycznego – Dostawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie koszty towarzyszące w tym koszty dojazdu
  2. Termin realizacji audytu - termin liczony w dniach kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu przekazania Zamówienia do Dostawcy/zawarcia umowy z Dostawcą, a kończy w dniu przekazania Zamawiającemu dokumentu Audyt Energetyczny w formie pliku elektronicznego podpisanego podpisem kwalifikowanym Dostawcy lub dokumentu w wersji papierowej z podpisem Dostawcy.
  3. Termin związania ofertą -  nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych.
  4. Warunki płatności - preferowany 45 dniowy termin płatności
  5. Rozwiązania proekologiczne, łagodzące wpływ oddziaływania na środowisko oraz zmianę klimatu, które w swojej działalności stosuje Dostawca.

Dodatkowo do oferty należy dołączyć:

  1. Wypełnione oświadczenie Dostawcy - przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji (plik oświadczenia w załączniku).

Wymogi dot. złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć w języku polskim.
  2. W ofercie należy zawrzeć wszystkie niezbędne dane określone w zapytaniu ofertowym.
  3. Ofertę należy przesłać z adresu firmowego poczty elektronicznej Dostawcy.
  4. Ofertę należy podpisać w sposób umożliwiający odczytanie personaliów osoby składającej Ofertę.

Pytania należy kierować w formie pisemnej na adres e-mail: 
[email protected], [email protected]

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny, 
tym samym unieważniając postępowanie.